Vacature Allround medewerker facilitaire zaken

Allround medewerker facilitaire zaken in Gouda

Allround medewerker facilitaire zaken

36 uur

Als allround medewerker facilitaire zaken speel je bij de Omgevingsdienst Midden-Holland (ODMH) in Gouda een cruciale rol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken. Jij bent de steunpilaar die ervoor zorgt dat jouw collega's onbezorgd hun werk kunnen doen. Een dynamische en uitdagende functie met een divers takenpakket.

Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt de coördinator Facilitaire Zaken en de inkoopmedewerker;
  • Je denkt mee over onderhoud en inkoop van goederen en materialen;
  • Je beheert contracten en het uitvoeren van gebouwenonderhoud conform het meerjaren onderhoudsplan;
  • Je houdt toezicht op onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd door externe partijen en verricht ook zelf onderhoudswerkzaamheden en (kleine) reparaties;
  • Je ziet toe op en beheert zowel de fysieke als technische veiligheids- en beveiligingssystemen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van afvalstromen en repro-werkzaamheden;
  • Je lost kleine storingen aan kantoormachines en apparatuur op;
  • Je bent verantwoordelijk voor onze vergaderservice, het Facilitair Meldpunt en het onderhoud van voertuigen;
  • Je maakt deel uit van het BHV-team;
  • Je bent per toerbeurt beschikbaar voor oproepen bij inbraakalarm en calamiteiten buiten reguliere werkuren. Om deze reden is het noodzakelijk dat je binnen een redelijke afstand van de werkplek woont.

Wie ben jij?

  • Je hebt een VMBO+ werk- en denkniveau met technisch inzicht;
  • Je bent bereid tot het volgen van vakgerichte cursussen;
  • Je hebt ruime relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden;
  • Je bent in het bezit van een EHBO/BHV-diploma of bereid deze cursus te volgen;
  • Je kunt binnen 30 minuten op de werkplek zijn in geval van calamiteiten;
  • Je bent klantgericht, enthousiast en een ontzorger pur sang;
  • Je bent flexibel, nauwkeurig en proactief in het aandragen van ideeën en oplossingen;
  • Je bent kwaliteitsgericht en in staat gestructureerd te werken, zowel zelfstandig als in teamverband.

Je kan bij ons rekenen op een goed salaris:   

  • Van minimaal € 2.288,- tot maximaal € 3.327,- bruto per maand (CAO SGO, schaal 5) bij een 36-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van relevante werkervaring. Doorgroei naar uitloopschaal 6 is mogelijk (maximaal € 3.481,- bruto per maand).  
  • Uitzicht op een vast dienstverband als het van beide kanten bevalt. 
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% extra boven op je salaris, dat je flexibel kunt gebruiken voor: 

o    Vakantiedagen kopen 

o    Extra salaris 

o    Het betalen van je opleiding 

o    Contributie voor de vakbond 

o    Uitgaven die bijdragen aan je vitaliteit en duurzaamheid 

Andere voordelen: 

  • Je ontvangt een goede reiskostenvergoeding. Reiskosten op basis van het openbaar vervoer krijg je volledig vergoed. 
  • Je krijgt bij ons veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. 
  • Je hebt gratis toegang tot een online leerplatform (GoodHabitz) met een gevarieerd aanbod aan opleidingen. 
  • Je bouwt een goed pensioen op via ABP. 
  • Je krijgt een laptop en mobiele telefoon in bruikleen. 
  • Gunstige werklocatie dichtbij treinstation Gouda en voldoende gratis parkeerplekken met elektrische laadpalen voor de deur. 
  • We organiseren regelmatig teamactiviteiten, van sport tot gezellige borrels en eindejaarsfeesten.

Waar ga je werken?

Bij de Omgevingsdienst Midden-Holland heb je een baan die ertoe doet. Wij dragen bij aan een veilige, duurzame en gezonde leefomgeving. Werken bij ons betekent ook, werken voor een ambitieuze, innoverende en digitaal gestuurde organisatie in een informele sfeer met zo’n 200 collega’s. Dit doen wij door milieutaken in de hele regio en bouw- en woningtoezichttaken in een gedeelte ervan uit te voeren in opdracht van de aangesloten gemeenten in Midden-Holland en de provincie Zuid-Holland. Wil jij alles weten over het werken bij een omgevingsdienst? Check De Betere Wereldbaan en Werken bij ODMH op de website om meer te zien over ons mooie werk.

Heb je vragen over de functie?

Bel dan gerust met Tim Hulscher (088 – 545 03 91). Bij vragen over de sollicitatieprocedure kun je bellen met Lies Middelkoop (088 545 02 60) of mailen naar hr@odmh.nl. Liever eerst samen een (digitale) kop koffie doen? Dat kan natuurlijk ook. We gaan graag met je in gesprek.

Ben je enthousiast geworden?

Solliciteer vóór donderdag 22 februari via de sollicitatiebutton.



Functie:Allround medewerker facilitaire zaken
Startdatum:02-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Vast
Salaris:2288 – 3481
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Omgevingsdienst Midden-Holland via onbekend of 885450391. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moordrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moordrecht
  2. Allround medewerker facilitaire zaken Omgevingsdienst Midden-Holland 02-02-2024

Bekijk ook andere vacatures