HRM medewerker personeelsadministratie
Je kunt nog solliciteren t/m 18-02-2024
Ben jij een enthousiaste HR-professional? Ben je nauwkeurig, klantgericht en kun je snel schakelen tussen de diverse administratieve werkzaamheden van een personeelsadministratie? Vind je het leuk om jezelf verder te ontwikkelen binnen onze HR administratie? Ga jij de uitdaging aan om, samen met je HRM-collega's, onze personeels- en salarisadministratie vlekkeloos uit te voeren én steeds weer verbetermogelijkheden in de uitvoering te onderzoeken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn een inclusieve organisatie, dus het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft en van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor onze gemeente. Als jij nauwkeurig te werk gaat en van aanpakken weet, dan ben jij een echte #smaakmaker en begroeten we jou graag snel als nieuwe collega!
Als medewerker HRM draag je zorg voor een correcte en tijdige uitvoering van administratieve taken met betrekking tot de in-,door- en uitstroom van onze medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het instroomproces, behandelt ouderschapsverlofaanvragen en bent verantwoordelijk voor de personeelscorrespondentie. Daarnaast beheer je medewerker
Andere werkzaamheden waar je aan kunt denken zijn:
Het gaat dus om een brede functie, waarbij je met heel veel aspecten van het mooie HRM-vak te maken hebt!
De afdeling HRM bestaat uit 18 medewerkers, waarvan 7 medewerkers bij de PSA (personeels- en salarisadministratie). Een fijn team van professionals waarbinnen het prettig werken is met de mogelijkheid jezelf, je functie en het team verder te ontwikkelen. De afdeling HRM houdt zich onder meer bezig met HR-advies, vitaliteit, verzuim, leren en ontwikkelen,
loopbaanbegeleiding, recruitment, arbeidsvoorwaarden en personeels- en salarisadministratie. Vanuit de PSA hebben we de ambitie om bij te dragen aan het zo efficiënt mogelijk inrichten van de digitale processen en leveren we waar nodig maatwerk op individuele vragen van medewerkers. Daarbij is ruimte voor ieders talent en kijken we met elkaar wie welke talenten heeft en hoe we elkaar kunnen versterken. Immers alleen ga je sneller; samen kom je verder.
Waarom is dit de baan voor jou?
Je bent een HR-medewerker die het een uitdaging vindt om binnen onze groeiende organisatie mee te werken aan een optimale dienstverlening door ons PSA-team. Je hebt kennis van de verschillende administratieve processen op een personeelsadministratie en vindt het leuk om deze zo efficiënt mogelijk uit te voeren. Daarbij zet je de interne klant op één en zoek je altijd naar de beste
oplossingen voor personele vraagstukken. Je bent een professional die graag op de hoogte blijft van ontwikkelingen binnen jouw vakgebied en de organisatie hierover, in afstemming met de senior of onze arbeidsjurist, kundig adviseert en informeert. Kortom, je bent op zoek naar een functie met veel afwisseling en uitdaging in een fijn team van HR-professionals.
Herken je je in dit profiel? Dan is dit waarschijnlijk de baan voor jou!
Wat zegt je collega?
"Wat ons als team zo leuk maakt? We zijn allemaal anders en hebben onze eigen achtergrond. We vullen elkaar aan en kunnen altijd bij elkaar terecht. Positiviteit en humor vinden wij belangrijke eigenschappen. De HRM-administratie is de basis van de organisatie en daar zijn we trots op!
"Wat heb jij in huis?
Je houdt van aanpakken en bent analytisch goed onderlegd. Je kunt goed en duidelijk communiceren beschikt over probleemoplossend vermogen en sterke communicatieve eigenschappen. Omdat er regelmatig aanpassingen zijn binnen de fiscale en sociale wet- en regelgeving, en de gemeentelijke arbeidsvoorwaarden, zorg jij ervoor dat je hiervan goed op de hoogte bent, dit kunt toepassen in de processen en dit kunt overdragen aan HR-collega's en overige medewerkers.
Gouda is van oudsher de stad van kaas en stroopwafels. Smaakvol en divers! Een leuke, middelgrote stad met grootstedelijke uitdagingen; want Gouda ontwikkelt zich volop. De komende jaren staat er nog veel te gebeuren. Daarom zijn we ook zoek naar #smaakmakers, want jouw ideeën en kennis kunnen we goed gebruiken! Welke smaak voeg jij toe aan Gouda?
Wat bieden wij naast smaak?
Salaris en contract
Het gaat om een functie voor 32 uur, voor in eerste instantie een duur van 15 maanden. De HR afdeling is flink in beweging waardoor we niet met zekerheid kunnen zeggen of het contract na deze periode verlengd zal worden. Tijdig voor het aflopen van je contract heb je een gesprek met je leidinggevende waarbij we met jou zullen kijken welke mogelijkheden er zijn op lange termijn binnen de HR afdeling.
Gemeente Gouda is een lerende organisatie, ontwikkeling van onze collega's staat daarmee ook hoog in het vaandel. Vanuit dit oogpunt zal onze loopbaanadviseur je ondersteunen op het moment dat je contract niet kan worden verlengd bij het vinden van een leuke en interessante nieuwe uitdaging binnen of buiten de gemeente Gouda.
Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en betreft maximaal € 4.244,- bruto per maand op basis van 36-urige werkweek (schaal 8, salaristabel cao gemeenten januari 2024).
Voor een uitgebreide toelichting op ons ruime aanbod arbeidsvoorwaarden klik hier . Wil je graag sfeerproeven? Kijk dan op www.werkenvoorgouda.nl
Wil je ook als #smaakmaker bij ons aan de slag? Solliciteer dan meteen via de button. Liever eerst even sfeer proeven onder het genot van een kopje koffie? Neem dan contact op met Marianne van Dijk, senior HR medewerker, of Olga ter Hedde, Afdelingshoofd HRM, via .
Mensen die solliciteren, kunnen rekenen op een vlotte procedure. Zodra er een of meer goede kandidaten zijn, organiseren we meteen een gesprek. Wacht dus niet met solliciteren want zodra we de juiste matches gevonden hebben sluiten we de vacature! Voor eventuele vragen over de procedure kan je contact opnemen met , afdeling HRM via: .
We houden per functie maximaal 3 sollicitatiegesprekken. Eventueel maken we gebruik van een referentieonderzoek en/of (online) assessment. Ben jij onze #smaakmaker, dan krijg je nog een afrondend arbeidsvoorwaardengesprek, dit gesprek kan eventueel via Teams worden ingepland. Van al onze nieuwe collega's vragen we een verklaring omtrent gedrag (VOG)
Functie: | hrm medewerker personeelsadministratie |
Startdatum: | 17-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 4244 – 4244 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Gouda via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Moordrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Moordrecht via Moordrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Moordrechtkrant.nl.
© Moordrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.