Waar bent u naar op zoek?
Informatieadviseur (36 uur)
Wat ga je bij ons doen?
Als informatieadviseur ben jij de schakel tussen de informatiesystemen en de uitvoering van onze gemeentelijke processen. Je neemt afwisselend de rol van adviseur en projectleider op je. Je haalt behoeften op en adviseert jouw collega's zodat het maximale uit de beschikbare informatie en applicaties gehaald kan worden, om zo onze processen zo efficiënt en effectief mogelijk uit te kunnen voeren. Digitalisering is daarbij uiteraard erg belangrijk. Als projectleider is het jouw taak om projecten op het vlak van informatisering en automatisering tot een goed einde te brengen binnen de gestelde kaders zoals tijd en middelen. Passend bij het karakter van onze organisatie combineer je het projectleiderschap vaak met een meewerkende rol: handen uit de mouwen dus!
In het team werk je samen met je collega's aan het door ontwikkelen van onze informatievoorziening. Hiervoor hebben we een informatiebeleidsplan opgesteld waarin de hoofdlijnen voor de komende jaren zijn beschreven. Help jij ons dit plan uit te voeren?
Wat vragen we van je?
Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van informatiemanagement, bestuurskunde of bedrijfskunde en je hebt meerjarige aantoonbare werkervaring als adviseur binnen het domein informatisering/informatiehuishouding. Je hebt ervaring met project- en verandermanagement en ervaring in een politiek gestuurde organisatie is een pré.
Je bent in staat zelfstandig te werken aan adviezen en projecten. We verwachten van je dat je denkt in oplossingen en dat je gestructureerd bent. Je bent analytisch niet alleen sterk, maar kan hierbij daarna ook tot uitvoering overgaan. Je neemt snel kennis van de context binnen (complexe) situaties. Op basis van situationeel leiderschap ben je in staat een project/advies daadwerkelijke verder te krijgen. Gemeentelijke ervaring is hierbij minder belangrijk dan het aantal jaren op de teller en je brede kennis.
Wat bieden wij jou?
Wie zijn wij?
Een hoogwaardige dienstverlening richting onze inwoners, ondernemers en bezoekers, staat bij ons hoog in het vaandel. Onze medewerkers nemen verantwoordelijkheid, pakken eigenaarschap en ondernemen actie. Onze toegevoegde waarde vertaalt zich in zowel werken mét als vóór de inwoners om samen tot de beste resultaten te komen. Wij betrekken onze inwoners actief bij onze plannen en geven ruimte aan hen om zelf initiatieven te nemen. Wij werken met ruim 240 toegewijde collega's in vier domeinen integraal samen aan diverse opgaves en thema's zoals die vanuit de samenleving op ons af komen. Deze samenorganiserende manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij zijn trots op onze collega's en helpen hen bij hun persoonlijke groei. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving.
Belangstelling?
Voor vragen over de vacature, kun je via telefoonnummer contact opnemen met Eric Rijnboutt (Informatieadviseur) of (Domeinregisseur Bedrijfsvoering) en over de procedure met Rekha Bechan-Ramdat (HR adviseur), tel. .
Functie: | informatieadviseur |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 5725 – 5725 |
Uren per week: | 30 – 30 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Moordrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Moordrecht via Moordrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Moordrechtkrant.nl.
© Moordrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.