Vacature Teamleider Juridische Zaken

Teamleider Juridische Zaken in Gouda

Teamleider Juridische Zaken

HBO

Gouda

30

Juridische Zaken

Over de opdracht

Het team Juridische zaken ondersteunt en adviseert gemeenten en provincie over Juridische zaken in het omgevingsrecht. De teamleider Juridische Zaken vormt samen met mede-teamleiders en het afdelingshoofd de staf van de afdeling Bouw- en Woningtoezicht.

Wat ga je doen als teamleider Juridische zaken:

  • Je geeft leiding aan 20 medewerkers met ieder hun eigen deskundigheid. Daarnaast werken er ook een aantal mensen op inhuurbasis. Je houdt periodiek teamoverleg en voert ook individuele gesprekken. Je bent in een open sfeer vraagbaak of klankbord, coacht hen op het behalen van afgesproken resultaten en stuurt zo nodig bij;
  • Realisatie van teamplannen, jaarprogramma's, projecten en KPI's zijn een belangrijk onderdeel van je taak. Kwaliteit en budgetten verlies je hierbij niet uit het oog;
  • Je draagt zorg voor een tijdige en juiste aanlevering van gegevens ten behoeve van de P&C cyclus.
  • Kandidaat heeft minimaal een HBO werk- en denkniveau;
  • De kandidaat heeft minstens 5 jaar ervaring met hiërarchisch leidinggeven, bij een gemeente, overheidsinstantie of Omgevingsdienst;

Wensen

  • De kandidaat heeft minstens 5 jaar ervaring met hiërarchisch leidinggeven, bij een gemeente, overheidsinstantie of Omgevingsdienst;
  • Kandidaat heeft ervaring met bouw- en woningtoezicht;
  • Kandidaat heeft ervaring met de VTH (Vergunningverlening, toezicht & handhaving) taken van bouw en woningtoezicht;
  • Kandidaat heeft werkervaring opgedaan bij een omgevingsdienst;
  • Kandidaat heeft ervaring met RxMission.

Competenties

  • klantgericht en organisatiesensitief;
  • Empatisch / Verbinder;
  • Procesoptimalisatie.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 14 februari 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Leuk dat je interesse hebt!

Telefonische kennismakingsgesprek

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Start op je projectopdracht

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Kan ik ook als ZZP'er bemiddeld worden door Het Publieke Domein?

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Wat zijn de voordelen van detachering via Het Publieke Domein?

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Welke Cao hanteert Het Publieke Domein?

Het Publieke Domein hanteert de 'Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein'. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Welke pensioenregeling hanteert Het Publieke Domein voor flexibele ambtenaren?

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Teamleider Juridische Zaken



Functie:teamleider juridische zaken
Startdatum:06-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Het Publieke Domein via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moordrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moordrecht
  2. Teamleider Juridische Zaken Het Publieke Domein 06-02-2024

Bekijk ook andere vacatures