Vacature Administratief medewerker Personeel en Organisatie

Administratief medewerker Personeel en Organisatie in Gouda

Functieomschrijving

Ben jij een mensenmens en ben je administratief sterk en wil je in de administratie aan de slag? Ben jij degene die wil zorgdragen dat alles goed blijft lopen en alles is geregeld? Dan is deze functie als administratief medewerker P&O bij Justitiële ICT Organisatie (JIO) echt wat voor jou! Lees snel verder…

Wat bieden wij jou
  • Goed salaris tussen de € 2595 en € 3238 obv 36 uur
  • Een opdracht voor half jaar met kans op verlenging
  • Keuze voor een 32 of 36 urencontract
  • Gratis trainingen via ons platform: Mijn Groei!
  • Een mooie opdrachtgever: Rijksoverheid!
  • Een combinatie van thuis en op kantoor werken
Wie ben jij

Voor de functie van administratief medewerker P&O bij het Justitiële ICT Organisatie zijn wij op zoek naar iemand die de MS-Officeprogramma's beheerst. Het gaat je helpen als je klantgericht kan werken en goed bent in plannen en organiseren. Voor deze functie zoeken we iemand die flexibel is, proactief kan zijn en kan samenwerken. Daarnaast...

  • ben jij minimaal op mbo-niveau opgeleid
  • heb jij een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • ben jij accuraat; gestructureerd; zelfstandig en kan jij werken met persoonsgegevens
Wat ga je doen

Als administratief medewerker P&O bied je administratieve ondersteuning ten behoeve van inhuur van extern personeel.

De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit administratieve taken die zowel in een kantooromgeving als hybride kunnen worden verricht. De werkzaamheden worden door een collega geprioriteerd. Een aantal werkzaamheden zijn:

  • Invoeren van gegevens in geautomatiseerde systemen,
  • waarbij nauwkeurigheid het belangrijkst is
  • Aanvragen van VOG, accounts en toegangspassen
  • Opstellen van contracten
  • Gesprekken inplannen
  • Kandidaten aanmelden in het facilitair portaal
Waar ga je werken

Wij zijn de Justitiële ICT Organisatie: ICT’ers in hart en nieren die het justitieveld door en door kennen. Wij maken

onder meer apps waarmee onze Rijkscollega’s hun werk makkelijk en efficiënt kunnen doen. Wij zorgen voor de

juiste hard- en software op werkplekken, overal in Nederland. Wij ontwikkelen veilige cloud-omgevingen waardoor

onze collega’s overal kunnen werken: thuis, onderweg en op een werkplek. En altijd veilig.

  • Werken bij de Rijksoverheid!
  • Een bijdrage leveren aan een beter en veiliger Nederland!
Sollicitatie

Ben jij enthousiast geworden over deze functie? En voldoe jij aan de functie-eisen? Dan zijn wij wellicht wel op zoek naar jou! Solliciteer vandaag nog! Doe dat snel, want bij voldoende reacties sluiten wij de vacature. Vergeet niet jouw cv en motivatiebrief toe te voegen, zonder cv en motivatiebrief kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!



Functie:administratief medewerker persoonsgegevens
Startdatum:21-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3238 – 3238
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via dji@tempo-team.nl of 038 - 4583005. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moordrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moordrecht
  2. Administratief medewerker Personeel en Organisatie Tempo-Team 21-02-2024

Bekijk ook andere vacatures