Vacature Customer Team Leader

Customer Team Leader in Gouda

Jij en Centric

Customer Team Leader

HBO / WO 36-40 uur Gouda

Eindverantwoordelijk voor een grote groep klanten. Het kan als Customer Team Leader bij Centric. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor een grote groep klanten waar Centric complexe en bedrijfskritische SaaS-oplossingen levert. Door je klantgericht- en commercieel inzicht weet je als "projectmanager" alle klantvragen en behoeften volgens de SLA afspraken te beantwoorden of op te lossen.

Wat jij doet


Wat ga je doen?
De oplossingen van jouw klanten betreffen standaard SaaS-diensten die bedrijfsprocessen binnen de logistiek (Business Data Exchange) en financiële dienstverlening (Risk Solutions) ondersteunen. Daarnaast word je geacht om de bestaande klantrelaties verder uit te bouwen, waarbij je wederom ondersteund wordt door de rest van het (commerciële) team van Solution Engineering.
Maak werk van deze mogelijkheden.
Je bent als MT-lid P&L verantwoordelijk voor je eigen portfolio met standaard Saas diensten en daarbij behorende klantcontacten. Hoe je dit doet? Je primaire verantwoordelijkheid betreft het leiding geven aan je team met customer succesmanagers, het waarborgen dat we als Centric leveren conform de gemaakte afspraken, en het zorgen dat onze SaaS producten blijven aansluiten op de veranderende behoeftes in de markt. Hiertoe definieer je een meerjarige beleid voor de SaaS diensten binnen de kaders van het businessplan van Solution Engineering, en werk je voor de realisatie nauw samen met het delivery team. In andere woorden, jij bent de regisseur richting zowel de klant als de interne Centric organisatie. Wat doe je nog meer?
schakelen tussen klantbehoefte en techniek
toetsen en uitdagen van software realisatie begrotingen
begrijpen waaruit softwareoplossingen zijn opgebouwd en hoe een ontwikkelproces verloopt
weten strategische klanten te boeien en binden met oplossingsgerichte kennis en inhoud
samenwerken met externe en interne stakeholders (MT-Lid)
Ook blijf jij jezelf ontwikkelen in de wereld van o.a. bedrijfsprocessen, data & ai technologie. Dit vinden we zo belangrijk dat er verschillende mogelijkheden zijn voor het volgen van studies, behalen van certificeringen of het bijwonen van (internationale) seminars.
Hier starten jouw kansen
Zonder dat je het misschien weet, ben je al eens met Centric in aanraking geweest. Als je betaalt in de winkel. Als je een glas kraanwater drinkt. Als je een paspoort aanvraagt. Duizenden organisaties en hun miljoenen klanten rekenen elke dag weer op onze 200+ technologische oplossingen, hoogwaardige IT-diensten en 3.700 gekwalificeerde professionals. Samen zorgen we dat belangrijke processen in onze samenleving altijd doordraaien.
Zodra je Centric komt versterken, omring jij jezelf met mogelijkheden. Zo kun je jouw kennis vergroten door samen te werken met de meer dan 75 collega's van Centric Solution Engineering in Nederland, Roemenië en Litouwen. Met hen creëer je maatwerkoplossingen die naadloos aansluiten op de bedrijfsprocessen van onze klanten. Door te denken vanuit de behoeftes van de klanten streven wij ernaar hun bedrijfsprestaties te verbeteren en de gebruikerservaring van eindgebruikers te optimaliseren.

Dit breng je mee


Wij zorgen voor een werkomgeving waar jij blij kunt zijn en gewaardeerd wordt. Andersom voeg jij als Customer Service Lead waarde toe met jouw:
hbo werk- en denkniveau
Minimaal 8 jaar ervaring als Account Executive/Customer Service Leader/Product Manager (of vergelijkbare rol) in SaaS context
Inhoudelijk en organisatorisch leidinggeven aan een team
Ervaring met complexe (IT) trajecten
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Je bent zelfsturend, ambitieus, zelfstandig, durft van de gebaande paden af te wijken en je bent energiek.


een brutosalaris tot €6750 per maand. Dit is op basis van een 40-urige werkweek
Mobiliteitsbudget of Leaseauto waarmee je ook privé mag rijden
tot 26 vakantiedagen en 8% vakantietoeslag die we in mei uitbetalen
Een bijdrage aan je pensioen van 7,5% van je pensioengrondslag. Voor later
onbeperkte mogelijkheden voor het volgen van opleidingen. Centric helpt jou graag slagen
Dit zijn de arbeidsvoorwaarden op basis van een 40-urige werkweek. Hoeveel uur wil jij ons versterken? Laten we overleggen over jouw fulltime of parttime mogelijkheden. Voor een overzicht van alle arbeidsvoorwaarden ga je naar https://careers.centric.eu/nl/jij-en-centric/arbeidsvoorwaarden/

Diverse en complexe IT-vraagstukken



Functie:team leader customer
Startdatum:10-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:6750 – 6750
Uren per week:36 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Centric via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moordrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moordrecht
  2. Customer Team Leader Centric 10-01-2024

Bekijk ook andere vacatures