Vacature HR Manager Onderdeel

HR Manager Onderdeel in Gouda

HR manager - Werken bij Vierstroom

HR manager - HBO Diploma/Bachelor's

bouwen solliciteer vandaag

Wij zijn koploper op het gebied van wijkverpleging. We vernieuwen met betrokken medewerkers die lef en creativiteit tonen. Dit doen wij door samen te werken in de wijk en daarbuiten. Zo dragen wij met zorg en innovaties bij aan de autonomie van onze cliënten. Om koploper te blíjven hebben wij een stevige proactieve en zelfstandige Manager HR nodig. Een nieuwe functie bij Vierstroom Zorg Thuis. Ben jij die communicatief sterke en zelfstandige HR Manager voor Vierstroom Zorg Thuis?


Wie ben jij?

Als HR Manager ben jij de inspirerende en coachend leidinggevende voor de afdeling HR. Je werkt zelfstandig in een veelzijdige en afwisselende functie op de backoffice en maakt onderdeel uit van ons MT. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van visie, strategie en beleid voor onze organisatie. Je bent zowel tactisch alsook strategisch verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren, realiseren en bewaken van het (strategisch) HR beleid binnen onze organisatie en zet deze om in concrete (jaar)plannen inclusief budgettering. Als MT-lid draag je bij aan het strategisch organisatiebeleid en ben je adviseur van de directie op het gebied van HR gerelateerde casuïstiek.

Dit ga je concreet doen:

  • Ontwikkelen en implementeren van HR-beleid: Je levert een proactieve bijdrage om het HR-beleid te optimaliseren. Hierbij signaleer je ontwikkelingen en knelpunten. Je denkt mee met het management over de wijze waarop verdere groei en ontwikkeling wordt gerealiseerd en over het te voeren HR-beleid; leveren van een bijdrage op bijvoorbeeld de gebieden van instroom, doorstroom en behoud van vakmensen, maar ook ontslagzaken, mobiliteit en duurzame inzetbaarheid.
  • Leidinggeven aan de afdeling HR: De afdeling HR bestaat uit circa 15 collega's. Zij leveren advies en ondersteuning op het gebied van personeel, organisatie, communicatie, salarisverwerking en opleidingen. De afdeling bestaat uit 2 HR adviseurs, 2 Casemanagers verzuim, een Opleidingsadviseur, 2 praktijkcoaches, een communicatiemedewerker, een preventiemedewerker, 5 collega's HR- en Salarisadministratie en een recruiter. Jij adviseert en coacht de collega's op een proactieve manier.
  • Mede ontwikkelen van het organisatiebeleid: Als lid van het managementteam draag je verantwoordelijkheid voor het initiëren en ontwikkelen van strategisch beleid en het financieel beheer van de HR afdeling.

Plaats in de organisatie

Je bent als HR Manager onderdeel van het managementteam binnen onze BackOffice. In je functie rapporteer je direct aan de directeur. De BackOffice is een ondernemend en zelfstandig team dat volop in beweging is. Met elkaar werken wij eraan om onze collega's in het primaire proces te ondersteunen, zodat zij hun werk zo goed mogelijk kunnen uitvoeren en waardoor cliënten van de juiste zorg worden voorzien. Want dát is wat we doen, elke dag weer.

Wat wij bieden

  • Een aantrekkelijke en uitdagende functie voor 28 - 32 uur per week.
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Werken bij een organisatie die door onze eigen collega's al vier jaar op rij is verkozen tot 'Beste Werkgever'.
  • Een salaris conform cao VVT, inschaling in FWG 65 (maximaal € 6.423,20 op basis van 36 uur per week). Daarnaast bouw je maandelijks 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering op.
  • Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn waarbij wij 50% van de premie voor onze rekening nemen.
  • Ook fijn: de faciliteiten en werkomstandigheden zijn bij ons goed geregeld. Je kunt onder andere rekenen op een surface en smartphone èn je krijgt desgewenst de beschikking over een Batavus Cura elektrische fiets. De kosten voor het leasen, pechhulp en verzekering zijn voor ons.
  • Wij bieden onze collega's alle kansen om zichzelf te ontwikkelen als mens én zorgprofessional. Je krijgt een persoonlijk opleidingsbudget van € 400,- per jaar.
  • Na de inwerkperiode is het goed mogelijk om deze functie gedeeltelijk thuis uit te voeren, dit is maximaal 50% van je contracturen.

Wat we verder van je vragen:

  • Je hebt een afgeronde hbo of wo-opleiding in de richting van HR of bedrijfskunde, aangevuld met kennis van managementtechnieken, wet- en regelgeving, financieel-economische en organisatiekennis.
  • Je hebt minimaal drie jaar leidinggevende werkervaring en ervaring met strategische beleidsontwikkeling.
  • Je bent een stevige professional, organisatorisch sterk en je toont eigenaarschap.
  • Je beschikt over sociale vaardigheden en onderhandelingsvaardigheden en daarnaast beschik je uiteraard over goede mondelinge en schriftelijke communicatie- en advies vaardigheden.

Solliciteren

Word jij enthousiast van deze functie en zie jij jezelf al werken bij Vierstroom Zorg Thuis? Solliciteer dan direct. Doe dit vóór 5 januari a.s. We gaan graag met jou in gesprek en we zijn nieuwsgierig naar jou als persoon. Wil je meer informatie of even sparren over wat wij je kunnen bieden? Neem dan gerust contact op met Bart Hugen, Directeur, op .

De eerste gesprekken vinden plaats op donderdag 11 januari 2024 tussen 13.00 en 17.00

Voor een dienstverband bij Vierstroom Zorg Thuis zijn een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een navraag bij referenten onderdeel van de sollicitatieprocedure.



Functie:hr manager onderdeel
Startdatum:23-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:6423 – 6423
Uren per week:28 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Vierstroom via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moordrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moordrecht
  2. HR Manager Onderdeel Vierstroom 23-12-2023

Bekijk ook andere vacatures