Ben jij een zelfverzekerde professional met een passie voor zakelijk contact? Zie je de uitdaging om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen? Dan zou de rol van klantenservice medewerker bij bol.com wel eens jouw perfecte kans kunnen zijn. In deze positie lever je een waardevolle bijdrage aan het succes van de grootste online winkel van Nederland. Dit doe je door dagelijkse ondersteuning te bieden aan alle partners (verkopers) van bol.com. Als je beschikbaar bent vanaf 15 januari, lees dan snel verder.
NB: this position requires at least C1-level Dutch (both written and spoken). If you do not match this requirement, we kindly ask you not to apply for this position.
Als klantenservice medewerker, oftewel partner specialist, bij bol.com blink jij uit in klantgerichtheid. Je werkt nauw samen met partners om effectieve oplossingen te vinden voor hun online winkel. Jij bent nieuwsgierig en stelt goede vragen. Zo krijg jij snel een helder beeld van het probleem van de partner. Je werkt doelgericht naar een oplossing en je zorgt voor eerlijk advies als dit nodig is.
Daarnaast beschik je over:
Als klantenservice medewerker bij bol.com ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen van verkooppartners. Deze vragen komen binnen via diverse kanalen, waaronder chat, telefoon en e-mail. Onderwerpen kunnen variëren van facturatie en prijsconcurrentie tot retourzendingen, e-commerce en communicatie. Je denkt actief met de partner mee en zoekt samen naar de beste oplossing.
Na een grondige trainingsperiode van 3,5 weken waarin je volledig wordt begeleid, ben je vol vertrouwen klaar om aan je taken te beginnen. De afdeling partner service biedt ruime trainingsmogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien binnen bol.com. Jij vindt het dus leuk om te leren en snel informatie tot je te nemen.
Als klantenservice medewerker werk je samen met ongeveer 150 collega's op de afdeling Partnerservice. De sfeer is informeel, met een sterk gevoel van teamwork en positieve energie. Gezelligheid na werktijd staat hoog in het vaandel. Zo wordt er 2 keer per week een borrel georganiseerd en zijn er veel bedrijfsuitjes. Het team hecht veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling en mindfulness. Je zal je dan ook snel thuis zult voelen binnen dit team.
Maar ook niet onbelangrijk, je krijgt:
Ben jij dé nieuwe klantenservice medewerker die Bol.com nodig heeft? Solliciteer direct via de button. Mocht je nog vragen hebben over de vacature mail ons dan via recruitment.rci@nl.randstad.com. Wij zijn heel benieuwd wie je bent, wat je komt brengen en natuurlijk waar je precies naar opzoek bent.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.Functie: | Klantenservice medewerker, Medewerker klantenservice |
Startdatum: | 06-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via recruitment.rci@nl.randstad.com of 0800 - 72 63 78 23. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.
Deel de vacature:
Redactie Moordrechtkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Moordrecht via Moordrechtkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Moordrechtkrant.nl.
© Moordrechtkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.